Kronologi "FRAY"

KRONOLOGI "FRAY" Apa cerita??? semestinya cerita tentang kehidupan aku yang aku nak luahkan kat blog ni...so memandangkan ni blog aku,aku boleh katakan apa sahaja yang aku mahu...yang penting aku hanyalah blogger biasa yang inginkan pembaharuan dalam setiap sudut pemikiran..."HIDUP PERLU PERUBAHAN JIKA KITA NAK MAJU KEHADAPAN" kannnnnn..........

Sunday 9 December 2012

Aku kembali lagi!!!!!

SALAM dari aku..........

Aiseyyyy tak silap aku dah hampir setahun aku tak layan blog aku ni...hurmmm kesian terpinggir jer kan..apa2 pun, I'M BACK!!!!!!!! tetiba terlintas nak bloger balik.tak tau la, alasanya busy la kununya...hahahaha klishe giler alasan tu kan..haks2. Tak kesah la,  yang penting aku dah kembali setelah sekian lama mendiamkan diri. untuk permulaan ni aku takder la nak corat coret panjang2 sangat....just nak bagi tau jer kembalinya aku disini, itu jer... tapi kan, selama setahun kebelakangan ni, dah macam2 benda, kejadian, peristiwa, masalah, baik buruk yang dah mengharungi aku...yang aku pun apa lagi kasi redah jer semua tu..nak tau aku berjaya atasi atau tak..nanti aku ceritakan k. aku akhiri post aku kali ni dengan gambar2 terbaru aku...salam.

Terbaru la jugak....
"LAGI LAMA BERDIAM, LAGI BANYAK LA CERITANYA"

No comments:

Post a Comment