Kronologi "FRAY"

KRONOLOGI "FRAY" Apa cerita??? semestinya cerita tentang kehidupan aku yang aku nak luahkan kat blog ni...so memandangkan ni blog aku,aku boleh katakan apa sahaja yang aku mahu...yang penting aku hanyalah blogger biasa yang inginkan pembaharuan dalam setiap sudut pemikiran..."HIDUP PERLU PERUBAHAN JIKA KITA NAK MAJU KEHADAPAN" kannnnnn..........

Friday 18 November 2011

Jalan2 Cari Makan...

Aiseyyyyy....lama tak update blog ni, bukan apa.. paham2 la line mcm siput sedut kurang air.hahahhaa. lupakan, now line kembali elok semula....

Kalau dok perhati tajuk kali ni...paham2 sudah makan la jadi ceritanya.....alkisahnya, nak ke jusco sebab nak tengok movie, tup2....perut lak yang jadi isu..ahhahahha apalagi soru jerla....dah mcm rancangan "JALAN2 CARI MAKAN" yerla dah lari arah tujuan....haks3.


hah!!! yang ni salah satu makanan yang aku pelahap semalam...fuhh...naik termuntah aku menelanya, bukan apa kenyang sesangat.. 6 jenis tu.huuhuhu tapi leh tahan sebab berkongsikan. sebelum makan donut ni, aku dahulukan dengan sizzling mee....yang tu aku layan sebab dah memang menjadi makanan kegemaran aku..huhuuhuh........


ater semalam memang kenyang....sabor jerla, pesal nafsu makan membuak2 entah. ish2...pas dah setel makan semua, haruslah window shopping dulu, jalan2 borak2 kecoh2 kannnnnnn....bru meriah, apa2 pun tak sedar dah 6.30 pm, so apa lagi aku teruskan perjalanan jalan2 cari makan aku..huuhuhu. perhentian seterusnya sudah semestinya kawasan tapak pasar malam...dunia makanan tesergam indah. hahahha merapu jer..kat sana  beli ayam goreng, nyum2....sedap........


dah memborong......aku teruskan dinner aku lak, singgah ker giant, menu pilihan sudah semestinya "SIZZLING YEE MEE" mantoppppppppppppppppp...............hahahhahah, dah la sedap dapat banyak pulak tu, pelanggan tetap la katakan. hehehe..... n then gi ronda ipoh, yang tu agak sakit hati gak la, biasala semua orang tahu ipoh mati waktu malam...sadis sungguh..tapi walau mcm manapun.....aku tetap seronok, kenyang, dan agak sedih...sebab apa hanya orang yang tertentu jer yang tahu....RAHSIAAAAAAAA.....

"SEKALI SEKALA LAYAN NAFSU MAKAN TAK SALAH...NANTI TAK DAPAT KEPUNAN LAK......"

No comments:

Post a Comment