Kronologi "FRAY"

KRONOLOGI "FRAY" Apa cerita??? semestinya cerita tentang kehidupan aku yang aku nak luahkan kat blog ni...so memandangkan ni blog aku,aku boleh katakan apa sahaja yang aku mahu...yang penting aku hanyalah blogger biasa yang inginkan pembaharuan dalam setiap sudut pemikiran..."HIDUP PERLU PERUBAHAN JIKA KITA NAK MAJU KEHADAPAN" kannnnnn..........

Sunday 6 November 2011

Dulu & Kini

Sapa sangka aku yang dahulunya tembam,berisi dan agak debab bertukar pada bentuk badan yang aku inginkan...hurmmm semua atas usaha aku..yerla....dengan keadaan aku dulu, ishhh susahla...takder sapa nak pandang, gurauan diorang wat kat aku....ingat aku apa!!! panas jer bila ingat balik...huuhuhu.sebab tu aku bertekad untuk menjadi lebih baik dari dulu....bukan aku tak bersyukur pada diri aku sebelum ni..tapi setiap orang perlukan perubahan,aku perlukan perubahan..niat aku perlu aku laksanakan, bukan sekadar hangat2 tahi ayam..so,aku berusaha untuk menjadi n berubah kearah yang lebih dari sebelum ni...


Hahhhhhh....apa mcam,perubahan aku dulu dan sekarang??? banyak beza kan...aku bersyukur and happy sangat sebab usaha aku sampai ke tahap sekarang.kira berbaloi. ni pun dah kira melebihi jangkauwan aku....ehhehehehhe aminnnn berjaya jugak...rahsianya??? takder rahsia pun yang penting amalkan hidup sihat..tu jer..selebihnya bergantung pada diri sendiri samada rajin atau malas...tepuk dada tanya selera..betol tak...

"KATA ORANG NAK KAN SESUATU BERHASIL,TEKAD & USAHA KENA LA SELARAS, BARU MENJADI"

2 comments: