Kronologi "FRAY"

KRONOLOGI "FRAY" Apa cerita??? semestinya cerita tentang kehidupan aku yang aku nak luahkan kat blog ni...so memandangkan ni blog aku,aku boleh katakan apa sahaja yang aku mahu...yang penting aku hanyalah blogger biasa yang inginkan pembaharuan dalam setiap sudut pemikiran..."HIDUP PERLU PERUBAHAN JIKA KITA NAK MAJU KEHADAPAN" kannnnnn..........

Tuesday 22 November 2011

Selamat berangkat pulang.......

Hurmmmmmmmm.....18/11/2011, bagi aku hari yang agak menyedihkan sebab adik angkat aku nak pulang kerkampung halamanya di nun jauh seberang dari semenanjung ni..SABAH, jauh kan...sebulan lak tu cutinya, aiseyyyy dah berjauhan ngan adik angkat aku...takpa2 pejam celik, pejam celik.....balik jugak dia nanti..so kena sabar menanti jerla..kannnnnnnn. apa2pun kami banyak habiskan masa sehari kami tu dengan lepak & makan jerla....huuhuhuu, tapi menu macam biasa, nak tahu apa dia???


hah...ni dia, makanan wajib la kalau aku merayap ngan adik angkat aku...mee sizzling, kalau tak makan tak sah k...heheheh..lepas jer makan, apalagi mesti la mencari pencuci mulut bak kata orang putih "DESERT", cari punya cari.....last2 wat keputusan untuk makan "big apple" fuhhhhhhhhh terbangkit selera....mana taknya, sedap bukan main lagi...tak salahla kalau harganya agak tinggi untuk sebiji donut..betul tak???


kali ni, aku beli 3 biji jer....bukan apa, hari tu beli sampai 6 biji..makan sampai nak rabak perut ni..ehehehe. apa2pun pilihan tetap donut perasa kegemaran kami, "KEJU" , "ALMOND" & "YEM"..bila tengok balik gambar ni, rasa macam nak makan lagi jer...huuhuh tapi takder sapa lak nak temankan gi beli..aiseyyyyyy tu yang masalahnya..frusttttttttt aku..



lepas makan jer, memandangkan perut pun sudah senak kekenyangan, baik aku lepak dok wusha orang sekeliling kat jusco tu...sambil2 snap pictre, ada gak faedahnya..hehehe..nak tengok wayang semua cerita macam hampeh!!!!! tak best n tak dapat menarik mint untuk aku tonton..menci tol!!!! lepak punya lepak..dah lewat petang , nak masuk pukul 8 mlm tak silap aku..apalagi mulakan rondaan malam ler...tempat yang dituju "GERBANG MALAM" di bandar ipoh...tujuan kesana haruslah nak jumpa n lepak ngan member2 lain jugak...


memandangkan dah lewat malam, kami gi isi perut kami kat mana??? dah tentu le MCD.....makan biasa2 jer, kata orang santai malam2 ni....relax jer, kira destinasi perjalanan kami terakhir kat mcd ni jer..aku makan2 snap pictre sikit, borak2 kosong..pas tu pulang, sebab adik angkat aku terpaksa bertolak awal pagi besok...



apa2 pun aku ucapkan SELAMAT PULANG KE KAMPUNG HALAMANYA DI SABAH, & adik aku pun dah selamat sampai dan tengah bergembira bersama familynya yang tersayang...kalau ada umur panjang bertemu kita lagi disini....


"ORANG KATA KALAU ADA UMUR YANG PANJANG PASTI AKAN BERJUMPA LAGI"

1 comment:

  1. Blog kau ni tak lama lagi akan jadi jurnal makan nampaknya haha.

    ReplyDelete