Kronologi "FRAY"

KRONOLOGI "FRAY" Apa cerita??? semestinya cerita tentang kehidupan aku yang aku nak luahkan kat blog ni...so memandangkan ni blog aku,aku boleh katakan apa sahaja yang aku mahu...yang penting aku hanyalah blogger biasa yang inginkan pembaharuan dalam setiap sudut pemikiran..."HIDUP PERLU PERUBAHAN JIKA KITA NAK MAJU KEHADAPAN" kannnnnn..........

Sunday 6 November 2011

Kenangan silam..pahit ku telan jua.....


ermmmmmm,5 bulan dah berlalu....dan 5 bulan ini lah dah banyak mengajar aku, kasih sayang,kejujuran,kesetiaan, pengorbanan, ketulusan, kepercayaan, dan kehidupan...........macam2 dah berlaku kat aku, seperti mana aku katakan ...kehidupan aku mula berubah bila terbitnya kasih sayang yang betul2 tulus dari hati, namun...kesetiaan di jadikan gurauan pada diriku....sebak sangat,pedih.........rasa dipermainkan, itu pertama kali aku dibuat sebegitu...apasalah aku. Aku tak pernah ada niat nak wat kat sesiapa sebegitu...

kenapa perkara macam ni berlaku kat aku.namun aku tak tahu, aku keliru kenapa aku masih bersabar walaupun dugaan yang menimpa aku bolh mendatang kan kemarahan...ermmm mungkin kasih sayang aku sangt kuat padanya,takpa la...mungkin ada hikmahnya...aku akan cuba hilangkan perasaan ni....tapi mungkin sukar juga....yang penting pengajaran yang aku dapat adalah sifat penyabar yang kuat perlu ada....redha dengan apa terjadi,tak perlu nak berdendam..dendam takkan dapat selesaikan semua masalah,aku terima dengan apa yang telah menimpa aku....kasih sayang aku dipermainkan...kawan yang aku percaya tikam belakang aku..hermmm.bertahan dan pikir positif yang always aku lakukan,jangan marah2...setel secara baik...yang paling penting kemaafan,

 aku mintak maaf pada semua yang terlibat dengan maslah aku ni...minta maaf banyak2...n aku takkan paksa untuk diriku dimaafkan,hak masing2...yang aku tahu kemaafan dari ku dan aku maafkan semua orang yang aku sayang yang terlibat.....aku always sayang korang......aku takkan berubah ,aku akan stay dengan fray yang sebegini...biarlah orang lain berubah,tapi jangan diri aku yang berubah...sebab itu adalah pendirian kita.
"LULUH HATIKU AKHIRNYA..."


No comments:

Post a Comment