Kronologi "FRAY"

KRONOLOGI "FRAY" Apa cerita??? semestinya cerita tentang kehidupan aku yang aku nak luahkan kat blog ni...so memandangkan ni blog aku,aku boleh katakan apa sahaja yang aku mahu...yang penting aku hanyalah blogger biasa yang inginkan pembaharuan dalam setiap sudut pemikiran..."HIDUP PERLU PERUBAHAN JIKA KITA NAK MAJU KEHADAPAN" kannnnnn..........

Monday 7 November 2011

Makan...makan...& makan!!!!! (raya haji time)

Semalam,fuhhh!!! nak jadikan cerita..aku yang tgah amalkan pemakanan yang seimbang ni trus tak seimbang sebab apa,almaklumlah perayaan punya pasal..soru jer semua benda..naik termuntah aku, MAKAN...MAKAN....MAKAN...DAN MAKAN LAGI........aiseyyyyyyyy sampai nak kunyah satu makanan pun ambik masa punya lama.. juadah kat umah aku dah la banyak,macam2 lak my mom masak semalam...telan jerla walaupun mulut kata dah kenyang..hehehhe taknk hampakan hati seorang ibu la katakan...

juadah raya haji

yang ni semua juadah kat umah aku semalam..bak kata tag line astro, MACAM2 ADA!!! ehheh ada nasi impet kuah kacang,dalca,ayam masak merah,rendang daging,kari kambing,nasi tomato,nasi bryani,jelatah & mcm pencuci mulut...yang ni ada dekat meja makn jer,tak tgok dapur lagi..huuhuhuh..pas makan,merayap umah member lak,aktiviti apa lagi,MAKAN JER LA..huhuhuh.apa2pun puas hati la jugak..sekali sekala mkan mcm ni...esok lusa senaman la balik.kannnn.

"REZEKI DEPAN MATA JANGAN TOLAK....NANTI DAH TAKDER KEPUNAN PULAK"

3 comments:

  1. Nice blog Fray !
    aq sarankan ko letak shoutbox laa, senang sikit org lain nak tnggal link :D

    ReplyDelete
  2. huuhuh memang rasa nak letak..tpi tak tau nak wat cmna n nak dpt kan kat ner???boleh ajarkan

    ReplyDelete
  3. http://www.shoutmix.com/v3/
    ko boleh pegi kat link tuu . ko isi ape yg patut , n dapatkan kod html . ko boleh tngok tutorial kt blog ni -->> http://www.lyssasecret.com/p/tutorial.html
    harap dapat membantu

    ReplyDelete