Kronologi "FRAY"

KRONOLOGI "FRAY" Apa cerita??? semestinya cerita tentang kehidupan aku yang aku nak luahkan kat blog ni...so memandangkan ni blog aku,aku boleh katakan apa sahaja yang aku mahu...yang penting aku hanyalah blogger biasa yang inginkan pembaharuan dalam setiap sudut pemikiran..."HIDUP PERLU PERUBAHAN JIKA KITA NAK MAJU KEHADAPAN" kannnnnn..........

Friday 18 November 2011

kenduri kahwin VS aniversry.....

kalau tengok pada bulan ni....tarikh keramat 11/11/11..memang jadi pilihan untuk pasangan2 bahagia mendirikan rumah tangga....termasuk la kakak kepada TTM aku, kahwin jugak dia....dah sampai seru lakatakan, alhamdulillah semua berjalan ngn lancar amin.....aku pun tumpang gembira, almaklumlah aku pun sibuk jugak time persandingan tu..tolong sana tolong sini...penat memang penat, tapi kadang2 seronok jugak biasla gotong royong selalunya pakai catering....


muka letih...tapi puas hati

hihiih... aku just tayanggkan gambar pelamin jerla k, bukan apa kalau nak letak gambar pengantin nanti tak elok lak tanpa kebenaran, betul tak....yang pasti meriah.

Tapi bagi aku 11/11/11 adalah hari yang paling istimewa buat aku............yerla, aku sambut aniversry yang ker 10 bulan, pejam celik, pejam celik......mcm2 maslah n dugaan yang datang dan aku dapat hadapi akhirnya smpai sekarang aku dapat bertahan..amin.... nak kata, aku ni bukan la romantik mana pun..tapi yerla aku sebagai lelaki mestila kena ada sifat mat romeo jugakan..hehehehhe, apa2pun untuk malam bahagia tu aku dah plan sebulan awal khas untuk si dia.....

cincin 11/11/11

Malam 11/11/11...aku ajak dia dinner dekat sebuah cafe di sekitar bandar ipoh, malam tu apa kena tah, aku ngn dia jadi segan2 sikit..hehehhe mungkin gugup kot sebab pertama kali sambut...apa2pun selesai makan, apa lagi masa yang aku tunggu dah sampai 11/11/11  tepat pukul 11.11pm aku memberi si dia sebentuk cincin ukiran nama kami dan sekeping kad beserta cd yang aku hasilkan sendiri tentang kisah cinta kami....masa tu aku seronok sangat bila dia katakan dia sangat teharu dengan apa yang aku lakukan malam tu...hurmmmmmm tersentuh aku bila dengar mcm tu..apa2 pun, kami always bahagia sampai sekarang, kalau gaduh2 tu biasalah..adat, kena sabar n banyak tolak ansur. betulkan...


11/11/11........bagi aku hari yang penuh dengan makna bukan untuk aku jer, tapi untuk semua yang melahirkan PERISTIWA bahagia pada masa tu..

"BAGI AKU 11/11/11 AKAN AKU KENANG SAMPAI BILA2"


No comments:

Post a Comment